Klasskampen.

Idag hade vi då klasskampen på Arcus. Det var vi (MP1A) mot EM1B och EC1A. Det var typ HUR många grenar som helst, bland annat att man skulle trampa sönder varandras ballonger och 100m sprint. Det första vi fick göra var att klassvis ställa oss i längdordning utan att prata. Helt plötsligt spydde en snubbe o.O Alla backade typ 10 meter. Tyckte faktiskt lite synd om honom, men han kom tillbaka och var med sen. Vid tolv tiden hade vi lunch, snälla som NTI är så fick vi mackor från Dagobert och en cola, vi fick även se ställningen, vi ledde. SÅ KLART! Alla var verkligen jättepepp och det var faktiskt roligare än jag trodde. Efter fem grenar till så samlades alla för att få veta vem som vann.
Vinnarna var: MP1A!! Wooooooohoo! Vi ägde alltså ut alla andra. Så nästan onsdag får vi världens brakfika ;D

Hur som helst, nu ska jag plugga lite inför engelskaprovet imorgon och sen ska jag duscha, åka till mormor och morfar och äta middag, sen möter jag upp Christoffer för att gå på bio. Så dagen är fullbokad.

Kommentarer
Postat av: Jennki

Jag såg eran poängtavla idag! Derru.

2008-10-09 @ 16:37:37
URL: http://janehayworthsgunslinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0