MVG-barnet.se

Måste bara berätta att jag fick MVG på Wordprovet idag, gissa om jag blev både förvånad och JÄTTEGLAD! Jag typ skrek xD Så den här veckan har varit superbra, MVG på svenskauppsatsen, VG på engelskaprovet och nu MVG på datakunskapen. Nu fattas det bara att det går bra imorgon på tävlingen. Christoffer ska filma så jag kan lägga in videon på datorn så kan ni få se, haha det blir ingen vacker syn.

Just ja! Var ju på stan med mamma idag, vi skulle ju kolla efter skor åt mig. Hittade ett par jättefina skor på Sko Söder och mamma gillade dom också, men jag hittade även en jättefin jacka som jag också ville ha och tillslut lyckades jag övertala mamma att köpa båda och jag behöver bara betala 300:- av totalt 900:- så det var ju bra. Ska fota jackan och skorna imorgon om jag orkar. Kommer nog även inte skriva något i bloggen innan imorgon kväll eftersom att jag åker iväg till tävlingen vid åtta på morgonen, och direkt när det är slut åker jag till Godde och skrittar honom. Men ni får ha en bra lördag utan mig och önska mig lycka till på tävlingen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0