Onsdag, 081008.

God morgon.
Idag har vi haft sovmorgon, ska vara på skolan 9.20. Vi ska tydligen till Arcus och ha klasskampen med alla andra ettor. Yay. Upptäckte att jag hade kunnat sova jättelänge eftersom att jag inte behövde fixa till mig, drog bara på mig mjukisbyxor och ett linne och lite mascara. Men och man ser det från den ljusa sidan så hann jag äta frukost och bara ta det lugnt.

Just ja, igår slog jag till och köpte ÄNTLIGEN en ny väska, det stod mellan en från Accent och en från Friis & Company, köpte den från Friis, har suktat efter den länge, hur snygg som helst. Ska fota den när jag orkar. Förhoppningsvis så blir det bio med lite folk ikväll, annars blir det nästa vecka. Hur som helst så ska vi till mormor och morfar och äta middag ikväll, det är alltid mysigt :) Nu ska jag gosa lite med kaninen innan jag cyklar iväg.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0