Samsung touchwiz


Kan ingen ge mig den här sötnosen? Jag som vill ha en ny mobil och allt med tanke på att min är helt sönderslagen och repig.

Samsung touchwiz
  • 5 Megapixelkamera
  • FM-radio
  • Musik igenkänning
  • Stödjer mobilt bredband (upp till 7,2 Mbit).

Touchwiz är en fullmatad och avancerad pekskärmsmobil, bara något större än ett kreditkort. Framsidan är en enda stor pekskärm på 2,8 tum. Tydliga menyikoner och en svag vibrationsbekräftelse när du byter funktion bidrar till mobilens användarvänlighet. Mobilt bredband, 5-megapixelkamera, blogg-funktion och en mp3-spelare med videofunktionalitet och musikigenkänning gör Touchwiz fullständig. Startmenyn utformar du som du vill genom att ”dra och släppa” de funktioner du vill ha nära tillhands som exempelvis klockan, mp3-spelaren, foton eller födelsedagspåminnelser. Läs din e-post i mobilen och synka dina kontakter, kalender och anteckningar med Outlook. Den inbyggda WAP-browsern stödjer HTML så att du kan surfa på vanliga webbsidor. Kameran har ansiktsigenkänning som automatiskt framhäver ansikten och optimerar både färger och kontrast. Den kan till och med med känna av när personen du fotar ler och ta ett kort med automatik. Fotolampa och bildstabilisator bidrar till hög bildkvalitet.


Kommentarer
Postat av: Liene

sv: Meh, så snällt, fast nu har flera sagt att de skulel kunan gå med mig på konserter:D Får se vem jag ska gå med nu när de komemr hit, fför råd har jag inte at åka till ett annat land:/

Dy verkar ju gilla samma band som mig, MCR, FOB och P!ATD



Jag kan sno en åt dig! haha, nej skojar bara

2008-10-31 @ 19:49:45
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: sofia

kommer finnas att köpa så snart jag skaffat diadem att sätta rosetterna på :)

2008-11-01 @ 14:59:55
URL: http://vintagerocknroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0