Sjuk?

Jag tror jag håller på att bli sjuk, halsen bara värker och jag lider varje gång jag sväljer. Att vara sjuk suger APA ärligt talat. Det känns ju knäppt att säga att man vill gå till skolan, men jag vill faktiskt det. Jag har alltid lika roligt där, det var helt annorlunda på högstadiet, där vantrivdes jag, stannade ofta hemma och kände att jag behövde bete mig och klä mig på att speciellt sätt för att passa in hos dom få som faktiskt pratade med mig. Nu går jag nästan helt utan smink och kan se förjävlig ut ibland, men folk gillar mig ändå, folk pratar med mig. På något sätt så känner jag mig mer hälsosam, kanske inte kroppsligt, men inombords, jag är gladare, piggare och mer nöjd med mig själv.
Jag är stolt över mig själv helt enkelt.


Jag i februari, 2008



Jag i oktober, 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0