Skolfoto.

Idag väntade mitt skolfoto på mig när jag kom hem. Bara så ni vet så hatar jag skolfoton, jag blev inte nöjd med något på högstadiet. MEN! Gruppfotot blev verkligen jättebra! Alla såg bra ut, förutom två xP porträttet blev inte lika vackert tack vare att jag hade världens jättefinne i pannan. haha! Ska se om jag kan få något bra foto på gruppbilden så ska ni få se.

Idag är det ännu en sån där slödag, jag har en tendens att bara slöa på lov eftersom att alla åker bort. Men slöa är inte helt fel de, skulle dock inte ha något emot att få klä upp mig lite och hitta på något. Men det blir nog att äta godis, dricka julmust och se på anime ^^
Vad ska ni göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0