Utmanad!

Jag har blivit utmanad av Louise, eller rättare sagt, jag tog den xP

Regler
- Sätt in dessa regler på din blogg och länka gärna till den som utmanat dig.
- Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa!
- Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka dem.
- Låt dem få veta att de har blivit utmanade!

- Jag har ett långt ärr under knät från när jag skar upp benet på en glasflaska i vattnet.
- Jag är jätte socker beroende.
- Jag tycker inte att jag passar i kjolar och klänningar.
- Min pappa är från Chile.
- Jag har inte sett min naturliga hårfärg på flera år.
- Jag föddes i Stockholm.
- Jag är rädd för alla slags kryp.

Jag utmanar alla som vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0