"Vill bara dö"-dag

Måste få släppa ut lite ilska för den här dagen har varit SÅ SÄMST!

För det första så har vi varit ute och studerat skogen idag på NK'n, hur kul var det då? Kallt och eländigt, dessutom hatar jag att vara ute i skogen. På lunchen så fanns det ingen mat kvar, så till lunch åt jag tre mackor. Skojjigt. Sen skulle då jag och Sanna ringa och se om vi kunde få APU plats någonstans, jag tror vi ringde till typ 7 ställen och ALLA sa nej, varenda en. Efter skolan gick vi inne i stan på typ reklambyråer, SR, BD pop och en massa andra "mediaställen" inte en enda sa ja. Dessutom, om man inte får någon APU plats så måste man stanna kvar på skolan och göra något projekt. När jag skulle ta ett kontoutdrag så stod det att jag hade en skuld på över 300:- JAG KAN INTE ENS HA SKULD PÅ MITT KORT!!! Så nu kommer jag ju inte ha råd att köpa det jag skulle (jeans och converse) för mitt studiebidrag, haha på oss som lever som fattiga studenter. Och nu sist av allt så kan inte Christoffers mamma följa med och kolla på en häst jag kanske ska börja sköta, så där brast det. Tårarna rinner, säkert bara för att jag är både trött och less.

Nu är jag nöjd, ville bara skriva av mig lite, förlåt för det dåliga humöret.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0