Förlåt.

Förlåt för utbrottet tidigare, vet inte vad som flög i mig. Känner verkligen bara att jag vill kasta allt i väggen och bara lägga mig i sängen. Jag får sådana utbrott oftare och oftare, och jag vet inte vad det beror på. Sömn? Dåliga matvanor? Har det att göra med min konstanta huvudvärk? Jag vet inte. Jobbigt är det ialla fall, jobbigt att gå omkring och vara sur hela tiden, bara vilja skrika åt folk. Jag behöver komma bort. Sova, vila, äta nyttigt och sen komma tillbaka som en helt ny Micki. Det är en dröm.

Ingen som har några tankar om vad det kan bero på?

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Har du mycket huvudvärk så kan det bero på matvanor.

2008-09-24 @ 07:52:57
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0