Förlåt.

Förlåt att jag har varit så off dom senaste dagarna, det har varit jobbigt att ställa om sig till skolan (vi börjar 8.15 varje dag) så jag har typ somnat direkt jag har kommit hem. Men nu är jag lite utvilad eftersom att jag har sovit hos Christoffer.
Skolan har varit jättebra, trivs verkligen i klassen och har hittat lite vänner, så hittills går allt bra, men imorgon börjar matte A, så då kommer jag väl inte vara på så bra humör. Imorgon åker familjen till stockholm och jag blir lämnad ensam i regninga Luleå. Fast jag har hoppkurs på lördag som jag ser fram emot ENORMT mycket!

Fick äntligen mitt Ms Bijoux armband som jag köpte på tradera idag, det har tagit typ två veckor, så jag började bli lite orolig. Men nu är det här, och det var otroligt jättefint :)

Hur fint som helst!

Nu ska jag fortsätta se på TV innan jag går och lägger mig, ska försöka komma ihåg att ta outfit bild imorgon eftersom att jag köpte en ny tröja idag.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0