Medieproduktion A

Hallojs!
Nu är det egentligen meningen att vi ska ha medieproduktion, men eftersom att den är tre timmar lång och vi är så snabba så fick vi ledigt nu. hehe! Ni kanske undrar vad vi gör där? Vi har fått prova på alla olika inriktningar, text, grafisk kommunikation och nu har vi börjat med den sista inriktningen, rörlig bild. Så vi ska göra en film på två minuter om förföljelse. Idag var Frank, våran lärare sjuk, så vi fick i uppgift att skriva bildmanus. Ingen var speciellt engagerad, men vi fick ihop en jäkligt bra film ialla fall :) Slutar 16.20 idag (urk) men efteråt ska jag gå på stan med Christoffer lite grann, har ju fått mitt första studiebidrag nu. Så jag kommer säkert hem med något.

Föressten, fick mina uggs lookalike idag, HUR FINA SOM HELST och jättemysiga. Dom blir en hit i vinter. Ska fota dom när jag kommer hem.

Ha en bra dag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0