Snart fredag.

Usch, känner hur halsen bara värker och huvudet bara dunkar, inte kul. Längtar till helgen, då ska jag bara sitta och mysa (förutom lördag förmiddag) och bli ännu mer tjock än jag redan är.
Skolan var väl inte världens roligaste idag, jag hade ju matte (spyr!), mediakunskapen var ganska kul, vi ska börja jobba om typ massmedia och sen film som klassen valde. På engelskan satt jag och Micke och pratade om fula saker, vi hade faktiskt ganska roligt, tror ni vi gjorde något av våran uppgift, icke xP

Ikväll ska jag se om jag får igång The Sims 2, då ska jag väl sitta och nörda det, funderar på att åka iväg till kvantum och köpa Frida, men vi får se om jag orkar.
Ni får ha en trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0