Söndag.

Gud vilken slösöndag! Jag och Christoffer vaknade vid tolv, åt frukost och sen har vi BARA suttit framför datorn och gjort inget. Helt plötsligt ringde mamma och ville att jag skulle fara til Ica och hämta ut mitt paket och hon trodde att det bara var öppet till fyra, och klockan var halv fyra! Snacka om att det blev fart på mig! Usch, ville nästan spy när vi var framme. Åkte hur som helst till Ica och såg att dom hade öppet till sju, tror ni man blev liiiite ledsen? :P Jaja, åkte hem och öppnade paketet från HM med mina ÜBERSNYGGA skor i, och det bästa var att dom passade! Fick även sno mammas väska för att den passade så bra till en av mina sjalar ;D Så nu ska jag vingla omkring på typ 9cm kilklack imorgon på skolan, vi får se hur det går.

Sen har jag en liten fråga, det är typ två stycken som läser min blogg varje dag (oj oj oj vilken stor skara :P) men jag är lite nyfiken på vilka ni är, så ni får gärna skriva namn, ålder, vart ni bor och varför ni läser min blogg. Skulle vara jättegulligt ^^
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0