Sovaaa!

Oj oj vilken seg dag, hade ju sovmorgon i morse men jag var ändå tvungen att vakna kvart i sju för att väcka Christoffer. Men det var faktiskt inte så farligt, var dock tvungen att gå ut med Cesar innan jag gick till skolan. Jag mötte upp Anna på skolan och vi gick iväg till Pontushallen, på vägen träffade vi även Micke, så då gick vi alla tre och bytte om på pontus. Vi gick iväg till Golfängen som ligger en ganska bra bit bort, dessutom var det kallt. Så jag var inte glad. Ja, sen idrottade vi ju såklart, vi spelade frisbee, blev tacklad ett antal gånger. hehe. Efter lunchen hade vi våra power-point presentationer. Självklart krånglade det ju för mig och jag var ju ändå tillräckligt nervös, och på toppen av allt så applåderade dom inte ens när jag var klar, det hade dom gjort åt alla. Snacka om lite sårad man blev. När vi slutade skyndade jag mig hem till Christoffer som låg och kollade på film, jag la mig bredvid honom och somnade, så vi sov i nästan två timmar, det var SÅ SKÖNT! Nu sitter jag här och funderar på om jag ska orka gå ner till kvantum och köpa dåliga saker. Vi får väl se.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0