Frisk av choklad?

Ja, jag är fortfarande jättesjuk. Ont i halsen, snorar och huvudvärk. Jag måste erkänna att det börjar bli ganska tråkigt nu, vill bli frisk! Två positiva saker som har hänt idag är i alla fall att en post avi från Ellos ramlade ner i brevlådan idag och jag fick en stooor chokladkaka av mamma, så nu MÅSTE jag ju bli frisk, eller hur? Imorgon ska jag i alla fall släpa mig till Piteå där det är tjejkväll med kvällsöppet, skiter i hur sjuk jag är då! Nu ska jag smälla i mig choklad!


Gud så charmigt, blubb blubb jag är en fisk som gillar choklad?

Kommentarer
Postat av: Anja

Svar:

Jaså? Vill gärna se hur den ser ut på / är i storleken och så! :)

2009-04-01 @ 22:56:01
URL: http://originalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0