Lady gaga till Storsjöyran

Kaninen väckte mig tidigt idag och jag kunde inte somna om så jag slog på TVn för att kolla på VAKNA! med the Voice och nej, Jakob har inte slutat det var ett aprilskämt (en jävla taskigt ett men ändå), folk har gråtit, svurit och hotat med att sluta lyssna/kolla på VAKNA!. Men Jakob stannar, ville bara säga det. Hur som helst, dom kollade i kvällstidningarna och började prata om Lady Gaga och nämde att hon kommer till Sverige, då tänkte ju jag "STHLM HERE I COME!" för jag har bara för någon vecka sen sagt att den enda som jag skulle vilja åka och kolla på just nu är Lady Gaga, så säger dom att hon kommer till Sthlm (såklart) och till STORSJÖYRAN. Alltså... mitt hjärta stannade, det är ju sen länge bestämt att jag och Christoffer ska till Yran i Östersund eftersom att han har alla sina kompisar där så vi brukar åka på Yran och fira nyår där. Men helt otroligt alltså! Finns inte ord som beskriver hur otroligt glad jag är just nu, Lady Gaga till Storsjöyran alltså, lördag den 1 augusti. BE THERE!


Party med Lady Gaga i sommar!
bild: Google

Kommentarer
Postat av: Jennki

Ah mah gad! :O När kommer hon till stockholm?

2009-04-02 @ 14:35:12
URL: http://janehayworthsgunslinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0