Påskdagen

God morgon, eller rättare sagt god dag. Hur har eran påsk varit? Min har varit jättemysig, igår var jag ju hos pappa och åt gott, fick dessutom en "påsknecessär" som innehöll lite Rexona produkter, ett superfint påskägg i metall med chokladägg i och lite pengar. Tack tack pappa! Låg hur länge som helst och kollade på typ tre filmer, läste tidningar och åt glass. Det är så man ska spendera sin tid! På onsdag ska jag och hämta nycklarna till lägenheten och på torsdag är den min, PARTY! Haha, nä. Det ska mysas där med kabel tv och tv-spel, ska köpa smoothiepåsar och annat smarrigt så jag överlever. Idag ska jag och mamma ner i förrådet och leta efter en massa skatter, det ska till exempel finnas en gammal pumaväska där som jag är väldigt intresserad av, vi får väl se om jag kommer upp med något intressant.


Vissa får påskägg, jag får påsknecessär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0