Spendering av födelsedagspengarna.

Tillslut är jag hemma från stan! Kom dit senare än väntat eftersom att ett helt oväntat prov dök upp, hade nämligen missat ett matteprov och idag var det omprovstid vilket jag inte hade en aning om. Hur som helst hann jag springa lite på stan ändå, letade efter ett par jeans precis som jag har gjort dom senaste 2 veckorna så nu idag bestämde jag mig för att köpa ett par likadana jeansleggings som jag hade innan, dom gick tyvärr sönder men jag älskade dom djupt så det fick bli ett par nya såna. Tack vare min framgång på jeansfronten så bestämde jag mig för att även införskaffa mig ett par vita converse som jag har drömt om i hundra år nu, kaching så hamnade dom i en påse också, och slutligen så hittade jag ÄNTLIGEN en tröja från Monki som jag har sett på deras hemsida men aldrig funnits i butik förrän nu (nu väntar jag bara på två linnen och en annan tröja, vart är ni?!), den passade perfekt och även den fick följa med hem. Ja just ja, det var ju inte slutligen där, jag köpte ju ett Aussie shampoo också "Real volume" fick det bli, ska nog tillbaka till Åhlens imorgon och köpa en inpackning också eftersom att det var extrapris på dom. Men nu var det slut kära vänner, matteprovet gick förövrigt SUPERBRA! Puss på er!


Mycket nöjd med mina köp.

Kommentarer
Postat av: najjo

det som är bra med födesledagspengar är att man kan handla upp de utan att det verkar som om man har gjort av med så mycket pengar ^^,

2009-04-22 @ 20:10:59
URL: http://najjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0