Torsdag

Idag har jag så otroligt ont i kroppen efter träningen i förrgår, det känns ju alltid mer efter några dagar och nu känns det en hel del kan jag säga er. Har sovit jättedåligt inatt också, vaknat typ hundra gånger och drömt obehagliga drömmar.Jag tror att det är soligt ute, det hoppas jag verkligen eftersom att jag måste gå in till stan idag och sen till pappa, idag flyttar jag ju in där och det ska bli otroligt mysigt att bara få slöa med en massa roliga saker i några dagar. När skolan börjar är det dags att söka in till John Bauer. Nu blev det mycket babbel om inget, har ingen som helst energi just nu. Hoppas ni får en mysig dag i alla fall, även ni som har börjat skolan igen. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Jagheterintesune

Ja, det gjorde hon faktiskt! :)

2009-04-16 @ 17:41:52
URL: http://jagheterintesune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0