Trääääääning!

Kom precis hem från Helex, var där med Jesper och Christoffer. Mina ben värker redan, det märks att man är ganska otränad. Sprang på band i ca 25 min och tränade vi lite biceps vilket var GRYMT jobbigt, kommer väl inte kunna lyfta en gaffel imorgon haha. Ska tydligen dit imorgon också, då blir det att träna mage och ben, sen ska jag väl springa lite till, jag har absolut ingen kondis så jag flåsar efter 2 minuter, fan va patetiskt men efter påsklovet börjar jag träna med Anna så det är väl bra att börja lite smått. Nu tuggar kaninen på mattan också, sitter med en lång tråd i munnen, hon är helt omöjlig. Imorgon blir det i alla fall shoppingdag med Jesper och som sagt lite mer gym, det är kul att Jesper är lika galen i kläder som mig. Nu börjar Desperate Housewives igen, puss puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0