Watchmen

Hann inte blogga något mer igår eftersom att jag inte var i närheten av någon dator, men hur som helst så var jag hos Christoffer och åt påskmiddag med hans familj och hans kompis Jesper från Östersund. Dom skulle på bio så då bestämde jag mig för att följa med eftersom att dom skulle se Watchmen, hade sett trailern till den och blivit helt kär. Snacka om att den var bra alltså! Jättekonstig och lång, men otroligt bra! Malin Åkerman var med och spelade Silk Spectre, hon var ju inte lite snygg i sin svarta och gula lackdräkt och långa bruna hår. Två tummar upp till den filmen i alla fall.


Snygga Malin Åkerman som Silk Spectre

Tog en promenad hem idag ganska tidigt eftersom att jag ska till pappa snart och äta ännu en påskmiddag hos honom, på onsdag ska dom till Paris (jag är LITE avundsjuk!) och jag ska vakta katterna, ska bli kul eftersom att han har en enorm tv, kabel tv och två olika tv-spel. Dessutom kommer jag få låna hans mobila bredband så jag kan uppdatera bloggen med lite bilder på sötkatterna. Nu ska jag bättra på mitt smink lite och vänta på att mamma och Arne kommer hem så dom kan skjutsa iväg mig. Glad påsk på er sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0