ÄNTLIGEN!

Efter två dagars letande i Stockholm av det där förbannade jäkla armbandet från H&M så gav jag upp. En tjej sa att det inte skulle komma in förrän i Oktober. "Jaha" tänkte jag. "Mitt liv är förstört" (I-landsproblem.) Idag satte jag mig vid datorn och kollade på H&Ms hemsida som jag gör varje morgon för att se om det hade kommit in nya armband och gissa vad som hade hänt?! Det fanns! Inge SOLD OUT här inte! Snabb som vinden var jag att klicka till mig ett armband. Det följde visst med lite andra saker också, men jag fick armbandet!! Lycklig, bortskämd Mikaela!

Detta plus två kuddfodral fick ny ägare idag. Dock kommer inte armbandet förrän om ca 1 ½ månad. Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0