Control yourself.

Jäklar vilken morgon alltså! Vaknade i värmen och kollade på klockan. 07.28!!!!! Herregud! Jag börjar ju åtta och det tar en halvtimme att cykla till jobbet. Ni skulle ha sett vilken fart det blev på mig. In på toa, tvätta av sig ansiktet, ta första bästa klädesplagg och på med lite mascara. Poff så satt jag på cykeln och cyklade till jobbet på tjugo minuter. Bra jobbat Mikaela. Resten av dagen har varit ganska lugn. Sa hej då till Fredrik som har varit min jordgubbsbuddy hela sommaren. Tråkigt att behöva säga hej då till så otroligt härliga personer. Men men, livet är hårt. En liten kram blev det i alla fall och sen cyklade jag hem i värmen. Ska nog åka till Christoffer ikväll eftersom att jag är ledig hela helgen nu. Vi ses nästan aldrig nu för tiden eftersom jag jobbar. Frågan är ju bara vad man ska ha på sig. Inget? Nästan det som är de enda alternativet. Man får ju bara hoppas att värmen håller i sig till nästa helg när jag drar ner till sthlm. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0