Damn you sjukdom!

Guess what? Jag är sjuuuuuuuuk! Så jäkla sjuk! Märkte redan igår morse att halsen var lite ledsen och att cykla till jobbet
gör nog inte saken bättre. Igår kväll kände jag mig riktigt dåsig och idag så har det satt igång rejält. Halsen är väl värst, snorar lite och ja, allt sånt. Men det var väl på tiden? Har inte varit sjuk under hela tiden jag har jobbat (7 veckor). Förhoppningsvis blir det inte värre. Vill inte ha någon jäkla svininfluensa när jag ska ner till sthlm. Vad kan man göra förutom att kämpa på? Bara två veckor kvar av jobbet nu i alla fall. Det är ju positivt. Såg Hairspray när jag vaknade. Vet inte om jag tyckte att den var sådär galet bra. Bra tidsfördriv i alla fall. Nu ska jag nog krypa ner på soffan, läsa Chic och äta Icas egna mud cake som är UNDERBAR!


Lite fler fina bilder på mig och kaninen. Haha, är man inte vacker så får man flumma istället. Älskar att jag kan bjuda på mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0