Onsdag, 26/8 2009

God morgon! Idag bestämde jag mig för att stanna hemma från skolan. Jag har nu varit sjuk i ca tre veckor och det verkar bara bli värre. Jag vill bli FRISK! Så eftersom att lektionerna inte startar förrän imorgon så passar jag på att tillfriskna tills dess. Sitter i sängen och myser, lyssnar på VAKNA! med The Voice och äter frukost. Funderar på om man ska orka plocka ner saker från bokhyllan idag eftersom att vi snart ska tapetsera om i mitt rum. Man kanske ska städa? Det ser förjävligt ut i mitt rum nämligen! Vi får väl se, just nu vill jag bara dreggla över ett par skor från Nelly som jag nästan måste klicka hem. Att klicka eller inte klicka, det är frågan...


Nelly/Sthlm DG, 499:-
Vad tycker ni? Hiss eller diss?

Kommentarer
Postat av: Sanna

Den var cool, men inget jag skulle använda tror jag :P

allt bra med dig idag?

2009-08-26 @ 10:37:15
URL: http://saniiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0