I am a celebrity

Väldigt slapp dag måste jag säga. Började 8.15, gick och hade matteprov som förövrigt gick jättebra! (peppar peppar ta i trä), på engelskan ska läraren att våran mediekunskapslärare var sjuk och att vi fick åka hem och jobba engelska så vi slutade runt tio. Gick på stan i någon timme och köpte en födelsedagspresent åt mamma (presentkort på Indiska, hon AVGUDAR Indiska), hon fyller nämligen år på fredag den 13e. Fick veta igår att jag ska få göra naglarna gratis på typ någon "nagelskola" eller något liknande, så på tisdag klockan 9 ska jag infinna mig någonstans som jag inte riktigt vet ännu, men det blir kul, har alltid velat fixa naglarna men jag är så jäkla snål.

Monki öppnar här i Luleå i mars på tal om inget, LÄNGTAR!
Dessutom kanske det blir stockholm på påsklovet. HOPPAS!

Kommentarer
Postat av: Jennki

Ah, har hon hört det där om naglarna från min mor? x) Eleverna behöver nagelmodeller att öva på, därmed är det gratis ^^

2009-02-13 @ 11:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0