Luleå vs. HV71

Fick hockeybiljetter av Arne till matchen Luleå mot HV71, såklart blir man ju jätteglad över biljetterna då jag älskar att gå på hockey, fattar inget men det är spännande. Christoffer tackade gladeligen ja när jag frågade om han ville följa med, så det blev en liten "romantisk" lördag med hockeytacklingar och Hot snacks. Matchen var verkligen jättespännande och jag tror aldrig jag har sett så många bråk och utvisningar i en hockeymatch. HV71 gjorde första målet i andra perioden och då kändes allt ganska hopplöst, men Luleå kom igen och i tredje och sista perioden så gjorde dom 2-1 målet som dom sedan vann med. En härlig match med många ögonblick då man höll andan.

HEJA LULEÅ!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0