Mommy mommy! Can I keep him?!

Jag har länge velat ha en liten Pomeranian kille, av någon anledning så har jag förälskat mig i dom underbara varelserna. Kanske är det för att dom är så fluffiga? Idag hittade jag i alla fall en valp som var till salu och jag avled, ni ANAR inte hur söt den var! Jag är inte rik, men ett par tusen hade jag nog ändå kunnat punga ut för den lilla ängeln, men han kostade hela 17.000:-! Det är ju groteskt mycket pengar!! Okej att både Pomeranians och Chihuahuor är jättepopulära, men 17.000? Det är ju för fasiken en jävla resa till Spanien. Så där tog min dröm om en liten Pomeranian som sover vid mina fötter slut, jag får nog nöja mig med min lilla lurvtuss till kanin.


Vem skulle INTE vilja ha en sån här liten krabat?
bild: Google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0