Oversize

Vi hade ingen medieproduktion idag och Christoffer hade lektion så jag passade på att gå lite på stan innan det var lunch. Gick in på Vero Moda där det fanns en snurra med "Bestsellers" 25% rabatt. Jag har länge kollat på en stickad tröja som tog slut direkt, när jag såg den hänga på snurrar praktiskt taget kutade jag dit och slet åt mig den, dock var det en XL men den såg så liten ut så jag provade den ändå och vet ni va? Den satt jättefint! Den blev lite lagom oversize och armarna på den var jättemysiga, så jag bestämde mig för att köpa den på en gång eftersom att jag tittat på den flera gånger förut. 150:- fick jag betala för den och det var ju inte alls farligt.

Den är dock inte lika fin på galgen som den är på, men jag ska försöka ta en outfit bild imorgon så ni får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0