Sjuk. IGEN!!

Jani kära vänner, idag fick man gå hem från skolan på grund av EXTREM huvudvärk och feber, kunde inte jobba på matten, direkt jag kom hem la jag mig och hade feberfrossa och snorade. Jag skyller allt på mormor. haha! Jag har i alla fall blivit lite uppmuntrad med en marabou chokladkaka som jag smällde i mig på två sekunder, inte undra på att jag är fet. En positiv sak som hände idag var att vi fick veta hur det gick på senaste matteprovet och tror ni inte att jag fick VG! Det är fasiken jag får högre än G på något inom matte, läraren var jättenöjd och tycker att mina uträkningar är väldigt prydliga, snacka om självförtroende boost!

Just ja! Shoppade ju faktiskt lite igår, trots att jag är totalt jättepank! Hade nämligen en kupong från H&M på 150:- för att jag är så duktig och använder mitt H&M kort. Det blev ett par tights med dragkedja längst ner som jag har letat efter hur länge som helst och ett par jättestora, glittriga klämmor. Micki är väldigt nöjd.

Nu ska jag fortsätta tycka synd om mig själv och göra absolut inget. Har ni inget tips på vad man kan pyssla med när man har tråkigt? Gärna något knepigt och knåpigt.
Puss :*


Slänger in en bild som alltid gör mig glad, detta var väl för kanske mer än ett år sen, snacka om att Christoffer har förändrats, men lika underbar är han ännu ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0