Tisdag tisdag

Nu är jag på skolan, kom precis från Xtreme Beauty där jag fick mina naglar gjorda av någon jättegullig tjej som utbildade sig. Ska fota naglarna direkt när jag kommer hem så får ni se hur det blev, jag borde ha haft en "before" bild också, men jag kan ju säga att mina naglar såg förjävliga ut! Jag var där från 9.00-ca 11.30, ganska länge men tiden gick jättefort. Nu får man bara hoppas att Maria hör av sig om dom ska ha någon hårförlängningskurs som jag kan sitta modell på. hehe.

Nä, nu måste jag väl börja göra något så jag hinner klart. vi ska nämligen göra DST (digital story telling) och manuset ska vara klart till nästa vecka.

Tack till Maria och Lizette (var det så hon hette? Snälla rätta mig om jag har fel) :)

Kommentarer
Postat av: sara

svar: Yes den är supergrym ;)

2009-02-17 @ 13:07:01
URL: http://saraborell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0