17 januari, 2009

God morgon!
Vaknade idag av min mobil som ville väcka mig 8.20, hade glömt stänga av alarmet och trodde ju såklart att det var skoldag. Jag smög upp och försökte i panik stänga av den då den skriker högt så in i fasiken. Som vanligt så har jag drömt lite knasigt som jag alltid gör. Kungen, min familj och pengaregn var inblandat. Igår klippte mammas kusin mig (hon är frisör) blev inte så stor skillnad, men det ville jag inte ha heller eftersom att jag försöker spara ut. Hon klippte upp håret lite och flikade luggen, ser mycket fräschare ut nu, så nu kanske man kan gå med håret utsläppt istället för i en boll på skallen. hehe. Armarna och benen värker efter gårdagens ridning, som vanligt fick jag en überjobbig häst, denna gång var den lite för snabb till skillnad från Bella som inte vill gå framåt. Hos Christoffer fick jag lite kycklingsallad och sedan somnade jag som en sten. Denna dag vet jag inte vad det kommer att bli av, kanske en fika? Om Jennki hör av sig så ska jag väl träffa henne och flumma runt litegrann. Nu tror jag min kära pojkvän vaknade och vill ha mig tillbaka till sängen. (Han är GALET morgontrött!)

Vad har ni för planer i helgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0