Ännu en söndag...

Idag är det ännu en "söndag", måste säga att jag är OTROLIGT less på alla dessa röda dagar, jag som ville gå på stan och shoppa upp mina 700:- på Gina Tricot, köpa ett minneskort till mobilen och hitta en väst (någon som vet vart det finns?) men det får imorgon och då följer nog Jennifer med på stan och på samma gång får jag min tröja från Monki som jag beställde av henne eftersom att hon har varit i sthlm. Idag kommer det inte hända ett piss, jag kanske byter rum om jag får mamma att mäta allt, men jag tvivlar på det.

Min mobil är jättefin förresten, det är fortfarande lite ovant att skriva sms, men det ska nog gå bra snart. Bilderna verkar vara betydligt bättre också, man slipper dom där stora röda pixlarna som var på min gamla mobil när man fotade inne.

Just ja! Jag skulle gärna vilja ha en ny design, så om någon gör så får ni gärna säga till. Jag är less på att göra själv för dom blir då fasiken aldrig bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0