Enjoy the silence

God kväll. Näsan kittlar och magen är mätt, har precis ätit en stor tallrik med ungsstekt kyckling och sallad, gott gott! Idag gick jag och mamma på stan, jag var inte världens piggaste men shoppingen piggade upp mig lite grann. Dock irriterade det så mycket i näsan så ögonen rann hela tiden och då ser det ju ut som att jag ska börja gråta hela tiden, liten pinsamt. haha. Det blev ialla fall ett par jeansleggings från Vila, en randig tröja från Diva och en blus från H&M som jag är lite osäker på, kanske ska se om jag hittar något annat imorgon. La även undan den snygga bikerjackan från H&M som jag har skrivit om tidigare, så den ska jag hämta imorgon <3<3<3 Ska nog även passa på att bjuda Bunny boo på en fika om han nu inte är upptagen.

Snyggjackan som blir min imorgon!

Kommentarer
Postat av: Lori

vart har du köpt jackan? den var as fin! :)

2009-01-28 @ 12:15:03
URL: http://panossian.blogg.se/
Postat av: sofia

assnygg jacka!!

2009-01-28 @ 21:24:44
URL: http://sofiaell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0