Friday I'm in love! No I'm sick...

Lika sjuk idag, om inte värre. Nu rinner näsan som bara fasiken och jag börjar gråta stup i kvarten för att näsan irriterar så mycket. Natten var jobbigt, vaknade i ett ryck och började tokhosta, var tvungen att sitta upp ett långt tag för att det skulle gå över, sen har kaninen haft party också så jag steg upp vid halv nio. Trots sjukdom så ska jag och mamma in till stan idag, det är tydligen väldigt härligt väder ute. Lite shopping ska nog kunna pigga upp mig, men det är nog det enda som händer i helgen om jag inte blir radikalt mycket bättre, ska hur som helst köpa mig en feting påse med godis och dämpa min mensvärk med det. Hoppas ni får en roligare helg än mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0