Golden globe och sömnlöshet

Igår kunde jag ju inte somna, surprise! Dessutom mådde jag jätteilla och kunde inte röra på mig för att jag var rädd för att något skulle komma upp. Mamma tipsade då mig om att Golden Globe var på kanal 9, såklart zappade jag över till det och kollade i kanske 45 min och hann se när Heath Ledger vann för sin roll i The dark knight, alla ni som har sett den kanske kan hålla med om att han är FANTASTISK som Jokern, han gör hela filmen! Jag somnade vid tre-fyra tiden och bestämde redan då att det inte var någon idé att gå till skolan dagen efter, så nu sitter jag när i en stor Luleå Hockey t-shirt och dunsockar och bara myser med kaninen. Funderar på om jag ska ta och koka lite nudlar, känner faktiskt att det kurrar lite i magen. Jag trivs mycket bättre med att vara hemma än att våndas i skolan. (vem gör inte det?) Idag kanske jag springer förbi Gina Tricot och ser om dom har fått in något nytt, såg nämligen en massa fint på hemsidan.

Hoppas alla får en bra dag!

Kommentarer
Postat av: pelle

Ledger gjorde rollen grymt, men nu känns det som om han vinner bara för han är död. Lite illa.

2009-01-12 @ 19:00:25
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0