I have a dream

ÄNTLIGEN har vi bytt rum! Nu lever jag i ett betydligt större rum (dock med gröna väggar, som tur är kommer det att ändras inom den närmsta framtiden) och egen ytterdörr. Tänk att jag kommer få min egna post till min egna dörr, hihi ^^ Ska fota lite imorgon då det är ljusare. Jag och mamma har verkligen kämpat med att flytta över allt från dubbelsängar till bokhyllor, efteråt var jag helt skakis och illamående. Hard work work! Har även funderat på att köpa ett minikylskåp (NÖÖÖRD!), hittade ett fint rött till väldigt bra pris.

Imorgon blir det stan med Jennifer, ska se om jag hittar något på Gina, köpa ett minneskort och leta efter en väst. MÅSTE ha en väst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0