Kalla, kalla Luleå

God morgon på er! Ja jag har sovit till nu, det känns som att jag bara blir tröttare och tröttare för varje dag som går. Ligger och slökollar lite på Lars Winnerbäcks dokumentär som går på ettan just nu. Som rubriken lyder så är det förjävla kallt, och imorgon blir det ännu värre, uppemot 20 minus, jag kan ju säga att om det är minus tjugo imorgon när jag vaknar så går jag i ide. Vi fick sluta jättetidigt idag, egentligen skulle vi ha projektonsdag men vi fick bara kolla lite på det nya intranätet och få våra inloggningar. Christoffer slutade ungefär samtidigt som mig, så vi gick lite på stan och kollade på nya kläder åt honom. Såklart hittade jag ju en massa, speciellt på BikBok, men jag är ju totalt jäkla jättepank fram tills lönen kommer. Men sen ska ni få se på lite hardcore shopping, vårkläder måste ju inhandlas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0