Min dag.

Kunde inte sova en blund inatt, jag somnade vid två och varenda gång Christoffer rörde på sig så vaknade jag och kunde inte somna om på minst en halvtimma. Jag mådde illa och salivet var så tjockt och alldelens för mycket och jag var tvungen att svälja hela tiden. Usch. Hur som helst mötte jag Anna och Sanna påvägen till idrotten, vi gick på upptäcksfärd till Kvantum istället för att spela pingis. Resten av dagen är lite suddig, vi fick sluta en timme tidigare på medieproduktionen för att läraren skulle någonstans, så istället för att sluta tre så slutade jag två. Gick till Christoffer och sen ut på stan, hittade dom omtalade trasiga jeansen från Gina, provade dom och mina ben såg ut som två feta korvar. Inget för mig. Hittade dock minst HUNDRA par snygga skor från Zotano, föll för dessa
 
och ett par till. Var även in på VILA en sväng och hittade två par grejer som jag kanske köper när jag får mina pengar, vi får se om dom ser lika bra ut på mig som dom gjorde på galgen. Sen kom mah päärents och vi gick till banken för att fixa ett nytt konto + bankkort åt mig. Nu sitter jag ihopkurad i sängen och bara hostar, har precis sett ännu ett fantastiskt avsnitt av Gossip Girl och nu ska jag bara mysa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0