Mirror error.

Sitter och lyssnar på en massa härlig Gossip Girl musik, måste säga att dom är otroligt bra på att hitta musik till alla dessa ungdomsserier, OC hade också en hel del skön musik och man upptäckte alltid en massa nya band. Denna söndag har varit lika seg som alla andra dagar, gjorde god frukost till mig och Christoffer, sen vandrade vi hem till honom i halvt snöstorm. Om jag har tur så får jag min lön på fredag, plus 150:- för Topshop tröjan som aldrig kom för att den var slut. Så då blir det till att shoppa lite, har sett en hel del fint på BikBok och så funderar jag på att klicka hem lite mer från Topshop nu när dom har fått in så mycket fint till våren. Är även ute efter något plagg med paljetter, bland annat en basker, har sett en fin på Tradera som jag kanske ska ta och bjuda på. Just ja, såg ju ett par superfina röda skor på Zotano som kostade endast 200:- dom säljer ut halva butiken, 60% rea plus ett bord med skor för 200:- om dom finns kvar så ska jag nog köpa dom, men sen får det ju vara NOG med skor, snart svämmar det över. Sen kommer ju studiebidraget i slutet av månaden också, men lite pengar måste jag nog spara.


The Faint-Mirror Error

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0