Monki till Luleå


Monki till Luleå, våren 2009!

Idag blev jag väckt av min moder som ringde och frågade om jag inte skulle gå till skolan, sorgligt nog så hade jag ju såklart sovmorgon och blev då väckt 30 minuter tidigare än väntat. Trots detta så var det nästan värt det eftersom att mamma hade en mycket trevlig nyhet att berätta. Monki flyttar in till Smedjan! Det känns lite fjantigt att bli så glad över en affär, men efter den enorma mängd av klagande jag har kastat över Luleå och Smedjan för att dom öppnar ett tredje Kappahl men INGET Monki så kunde jag inte låta bli att jubla lite grann. Så från och med våren så kommer min garderob bestå av ENDAST Monkikläder. haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0