New bag.

Vandrade omkring på stan idag, hittade inget som jag föll för förutom två par skor, men det får bli till våren. Mamma och Arne kom och hämtade upp mig efter någon timme och vi åkte ut till storheden och gick på Myrorna. Det första som hände var att jag slog smalbenet hårt som fasiken i en kant, så nu har jag ett sånt där jobbigt skrapsår. Hur som helst så gick jag omkring där och hittade faktiskt ett par röda ankleboots med rosetter på. Dock var jag ju inte ute efter skor utan efter en portföljaktig väska, hittade en som jag blev helt kär i, men såklart hade den inget axelband utan bara ett handtag. Precis innan vi skulle åka så hittade jag en jättefin brun väska som hängde helt övergiven vid en spegel, ryckte direkt åt mig den och blev kär. Hundra papp kostade den och med studentrabatt så blev det endast 90:-


Dagens fynd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0