Paket från Topshop

Idag kom äntligen min order från Topshop, det har gått jättesegt pga alla helgdagar, men när den väl skickades iväg så kom den fram väldigt snabbt. Dock kom inte den rosa tröjan med leopardmönster eftersom att den tydligen var slut, lite ledsen i ögat blev man eftersom att det var den jag såg fram emot mest. Nu undrar jag då hur det blir med pengarna? Jag har ju betalat för den tröjan också och borde ju få tillbaka dom pengarna, någon som vet hur det går till? Försökte hitta något om det på Topshops hemsida men utan resultat. Måste man höra av sig till dom eller betalas det tillbaka till mig automatiskt?


Min nya, ursnygga Woodytröja från Topshop. Passade perfekt!

Kommentarer
Postat av: ina-bina

...och här i Göteborg heter alla Glen! (och Kålle & Ada)

2009-01-08 @ 18:26:31
URL: http://inabina.blogg.se/
Postat av: ina-bina

...och luktar fisk gör vi också! ;)

2009-01-08 @ 18:27:20
URL: http://inabina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0