Ritplatta och neverendingPen

Måndag igen, urk urk. Jag och Christoffer låg och pratade hur länge som helst igår och tiden bara for iväg. Vi pratade om allt, vilket känns väldigt bra nu, vaknade lycklig med trött. Första lektionen är mediekommunikation med min absoluta favorit, Kalle. Jag och Anna ska börja göra reklam för våran NeverendingPen som är fett smart! En penna med stift som aldrig tar slut, jag vet att ni alla skulle köpa den. Lång dag idag, slutar vid 4. Gissar att jag går till Christoffer sen och kanske går och tar en fika, vem vet. Nu håller jag på att somna.
Ha en bra måndag!

Kommentarer
Postat av: E

fin blogg :)

ha en bra dag :)

2009-01-26 @ 12:10:39
URL: http://lifeisajoke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0