That's not my name!

Idag är det lördag, eftersom att jag var hemma igår så har jag hela dagen gått och tänkt att det är söndag, grymt irriterande! Hur som helst så tog jag mig in till stan idag trots vattniga ögon som beror på näsan som kittlar och rinner. Christoffer mötte upp mig ganska snabbt så jag hann bara gå på Lindex men där hittade jag två saker som jag måste gå och kolla lite närmare på till veckan. Vi gick i alla fall på H&M och lämnade tillbaka blusen jag köpte igår och hämtade ut jackan. Den är så gorgeous!! Sen gick vi och fikade, hade ju lovat honom att bjuda på en fika. Dock var jag inte så sugen så han fick äta upp halva min potatisbakelse. Egentligen tänkte vi väl gå hem till honom tror jag men när vi gick förbi Smedjan så gick det en buss precis då, så jag valde att ta den istället, kände mig inte så jättepigg. Så nu sitter jag när igen i min pyjamas. Har sett typ tre avsnitt av Kanadas next top model i brist på annat på TV, nu visar dom repris på Victorias secrets fashion show som jag slötittar lite på. Jag tror nog det blir till att gå och lägga sig tidigt imorgon, och vem vet vad jag ska hitta på imorgon. Christoffer ska iväg och åka skidor, så jag sitter nog hemma och segar.

Vad har ni för planer ikväll?

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: åh nej! Nu blir jag avis ju. ÄR DEN SNYGG ELLER? =D

2009-01-25 @ 18:06:34
URL: http://tanzanit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0