The soundtrack of our lives

Hemma från konserten, jag är helt slut även om det bara var sittplatser. Hur som helst så hade jag ju aldrig hört dom förut så innan youtubade jag dom och tyckte att deras musik var ganska medioker. På Kulturens hus var det mest äldre folk, 30+ kanske men det fanns några som var i våran ålder också. The Durango Riot öppnade med några låtar och dom var faktiskt väldigt bra, hade aldrig hört talas om dom men jag blev kär i dom direkt. Efter det ändrade dom om lite grann och hade en snabb soundcheck. TSOOL började och fick direkt jättekontakt med publiken, folk gick och ställde sig vid scenen, alla klappade med och jag diggade som en galning, i slutet ställde sig alla upp och stod upp dom sista 3 låtarna. Stämningen var underbar och jag måste erkänna att dom var bättre live än på skiva, jag blev positivt överraskad. Dock fick jag faktiskt ganska ont i öronen eftersom att vi satt på tredje raden, vilket betyder väldigt nära scenen och högtalare, men det borde nog försvinna efter någon dag. Hur som helst var kvällen jättetrevlig, kunde dock inte ta några foton eftersom att min mobil dog, men ni får en låt av TSOOL istället.

God natt :)




Big time

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0