Disco heaven.

Kan man bli dåligare på att blogga? Jag tror fasiken inte det. Jobbet sliter som bara fasiken på mig. Somnar varenda dag när jag kommer hem och sen går jag lägger mig någon timme efter det. Jobbet är en bloggares värsta fiende säger då jag. Nästa vecka är det ganska lungt. Jobbar bara måndag, onsdag, torsdag och fredag. Dubbel pass på onsdag och torsdag så det ska jag väl klara av. Flyttar in i pappas lägenhet om prick en vecka eftersom att dom ska bila ner till Tyskland och jag ska ta hand om katterna. Ska bli roligt och skönt att få ha lite alonetime. Vi får väl se ifall Christoffer hinner komma hem och göra mig sällskap. Har inte så mycket annat att berätta eftersom att mitt liv består av att jobba just nu. Promenerade hem från jobbet igår och fick sällskap av min otroligt snygga arbetskamrat (hehe), träffade även Jolina och Micke en bit efter vägen. Det är galet kul, saknar mina vänner. Jaja, ska väl ta och krypa ner i sängen snart. Ska ju upp vid halv sju imorgon också. Jobba, jobba, jobba! Hoppas ni har en mysig lördag!


Jag fullständigt avgudar den här bilden. Det var väl två år sedan. Saknar även min kära man. KOM HEM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0