I'm talking about love, right here.

Nu är man hemma och är ledig i två hela dagar, sen börjar en 40 timmars vecka som kommer bli kämpigt. Har vandrat omkring på stan ett tag och hittade en supersnygg väska som var på rea. 500:- kostade den och hade kostat över 1000:-, äkta skinn kanske? Hur som helst, SUPERFIN! Var nära på att köpa den men jag insåg att jag inte skulle ha råd att hämta ut mina sandaler från nelly.com som kom idag. Dom är så otroligt snabba på att leverera sakerna. Beställde skorna i förrgår, igår fick jag ett mail om att min beställning hade lämnat deras lager och idag fick jag en avi. I love nelly.com säger jag bara! och jag kan även säga att jag ÄLSKAR sandalerna! Tog vita men i verkligheten är dom lite mer... cremefärgade, supersnyggt! Dessutom passade dom perfekt. Kan inte vara mer nöjd. 267:- fick jag pröjsa för dom och det är ju verkligen inget. Love love love! Efter jobbet blev jag hämtad och vi åkte till mormor och morfar där vi satt och smaskade på jordgubbar i solen. Hur skönt var inte det då? Overall en bra dag. Ska bli skönt med lite ledighet. Vad ska ni göra i helgen?


Jordgubbar=sommar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

somrigt!!

2009-07-03 @ 16:52:58
URL: http://Karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0