Nowhere, yeah we're going nowhere.

Hej på er. Som vanligt är det en lika trött och virrig Micki som skriver nu på kvällskvisten. Hard work work idag. 8.30-18.00 är inte att leka med säger jag er bara. Jobbar så tre dagar och resten av dagarna jobbar jag 4 respektive 5 timmar vilket sammanlagt blir 40 timmar som motsvarar heltid. Jag är redan trött. Men jag får mycket pengar för det och dom kommer väl till hands nere i sthlm. Shoppingrunda.se! Hur som helst, har varit en ganska rolig dag idag. En av dom som säljer jordgubbar frågade om jag ville gå på bio med honom. Killen är jätteblyg så det var ju roligt att han frågade det. Dum som jag är så kan jag ju inte säga nej, så vi får väl se om han hör av sig. Vad mer kan man säga? Inte så mycket kanske. Jag fortsätter kämpa på och nästa vecka får jag långt hår. Deni! Puss på er!


Sitter som fastlimmad i mitt huvud just nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack, roligt att du gillar den:)

2009-07-07 @ 11:15:03
URL: http://Karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0