Samsung WB550 is mine!

Ja, som ni kanske fattade så har min kamera äntligen kommit. Fick dock stå och vänta i en jäkla kö i hundra år för att få den. Men nu är den här, min nya soulmate som jag ska spendera ett bra tag med, förhoppningsvis. Jag var inte sådär superimponerad vid första titten. Visst, den är ju SUPERSNYGG! Men den verkade dålig, haha. Men nu har jag läst manualen och fattar att det finns galet mycket funktioner och helt plötsligt blev den mycket mer attraktiv. Det kommer nog ta ett bra tag att vänja mig vid den. Men jag ska fulfota så mycket jag bara hinner, och så klart blir det världens bildbomber från sthlm också.


Lite fula bilder som jag bjuder på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0